Lei kontormøbler

leasa eller hyra kontorsmöbler-telefonbås-pod-duo

Ønsker du ikke å binde kapital og heller leie produktene våre?

Vi tilbyr gunstig leie på alle produkter. Du kan enkelt leie ett eller flere produkter fra 24 til 60 måneder.

Det er slik det fungerer

Så enkelt er det å komme i gang med utleie

Velg, bruk, oppgrader, returner eller behold!

Välj produkter - telefonbås space s

Trinn 1

Velg produkter

Sjekk utvalget vårt og noter hva du er interessert i.

Vil du ha produktet ferdig installert? Hos oss kan du få alle produkter innebygget, pakket ut og installert slik at du umiddelbart kan ta i bruk produktet.

Välj finansieringsform - en man som skriver på ipad avtal

steg 2

Velg finansieringsform

Hva passer deg best, en leiekontrakt eller funktionel leje.

Vi hjelper deg hele veien og kan diskutere hva som passer deg best. Vi avtaler også en passende avtaleperiode, som avgjør hva månedskostnaden blir.

Kontakt oss for å finne ut hva som passer deg best.

Använd dina nya produkter - man som står på en ståmatta framför sitt höj och sänkbara skrivbord

Trinn 3

Bruk dine nye produkter

Kort tid etter at du signerer avtalen, sendes produktene dine ut til deg og eventuell installasjon er utført, hvoretter du kan ta produktet i bruk.

Uppgradera, lämna tillbaka eller behåll - kontorsstol höganäs

Trinn 4

Oppgrader, returner eller behold.

Ved slutten av kontraktsperioden kan du velge å fortsette som vanlig, oppgradere til ny modell, returnere utstyret eller beholde det for så lavt som 10 % av verdien.

Lær forskjellen på Leie og Funksjonsleie

Det kan være lett å forveksle hva leie og funksjonsleie betyr. Vi går gjennom dette enkelt nedenfor.

Leie

Leie er vår vanligste finansieringsløsning. Den kan brukes til nesten alle typer objekter, men er spesielt gunstig for utstyr der den tekniske utviklingen går raskt eller til objekter som jevnlig må skiftes ut eller oppgraderes.

Leie passer for produkter som allerede er utdaterte etter et par år og som må skiftes ut.

Leie lar deg oppgradere utstyret ditt jevnlig uten å endre månedlige kostnader – noe som holder deg på forkant med den nyeste teknologien samtidig som det er enkelt å budsjettere med utgiftene dine.

Fleksibel løsning

Skulle nye behov oppstå tidligere enn planlagt i leieperioden, er det mulig å skifte og oppgradere utstyret. Utleie er derfor en fleksibel løsning som hjelper deg til alltid å være i forkant av dagens raske teknologiske utvikling.

Dersom du ønsker å beholde det samme utstyret lenger enn først planlagt, kan avtalen forlenges. Ellers er det mulig å både returnere utstyret og kjøpe det separat til markedspris ved avtaleslutt

Leasing

Leasing er kjent for mange som et konsept, kanskje fremfor alt knyttet til personbiler. Vi selger ikke personbiler, men det er mange andre produktgrupper som passer perfekt til denne finansieringsformen.

Leasing er en finansieringsløsning som egner seg best for utstyr med lang levetid der oppgraderingen skjer med lange intervaller – og hvor du som kunde mest sannsynlig ønsker å beholde utstyret etter utløpet av kontraktsperioden.

Det er en god løsning for kunder som står overfor investeringer, men som ønsker å unngå å binde all kapital i dyre maskiner.

Forskjeller mot avdrag

Leasing er ofte likestilt med en avdragsordning, men det er betydelige forskjeller. Leieobjektet er finansieringsselskapets eiendom i avtalens varighet og skal derfor ikke bokføres som eiendel. Leasingavgiften regnes i stedet som en driftskostnad og er dermed 100 prosent fradragsberettiget mot selskapets resultater.

Når kontraktsperioden er over kan du kjøpe utstyret til forhåndsbestemt restverdi, utpeke en annen kjøper eller la kontrakten løpe med forlengelse.

Funksjonsleie

En fleksibel løsning for kunder som bare vil at alt skal fungere.

Akkurat som navnet tilsier, er denne finansieringsløsningen perfekt i tilfeller der du trenger mer enn bare et rent produkt, men den fyller en funksjon.

Hvor tilbudet også inkluderer en eller annen type løpende tjeneste, lisenser eller andre tilhørende tjenester.

Funksjonsleie er altså akkurat som en vanlig leie, men hvor service og/eller andre relaterte tjenester er pakket inn i en og samme avtale.

Alt i et

En vanlig applikasjon er innen luftrensing, hvor kunden ofte trenger både maskinvare, filterbytte og tilhørende support/serviceavtale.

Kunden får alt dette samlet i en avtale og kan betale en fast månedlig kostnad for funksjonen du ønsker – i dette tilfellet en fungerende god luftkvalitet.

Makuleringsmaskiner og pappgjenvinnere er andre vanlige eksempler hvor mange av våre kunder velger funksjonelle utleieløsninger.

Samme ordning kan selvsagt også brukes på mange andre produktområder.

Få et tilbud på Leie

Fyll ut skjemaet under og få svar om kort tid!

FAQ

Leie av kontormøbler: Vanlige spørsmål og svar

Hos oss kan du leie eller lease hele vårt brede utvalg av kontormøbler, inkludert kontorstoler, telefonkiosker og skrivebord. Enten du trenger å utstyre et helt kontor eller bare noen få arbeidsstasjoner, har vi løsninger som passer dine behov.

Du kan leie kontormøbler fra oss i perioder fra 12 måneder til 72 måneder, noe som gir deg fleksibiliteten til å velge en leieperiode som passer dine spesifikke behov.

Ja, vi tilbyr ulike utleiealternativer. Korttidsleie er tilgjengelig fra 1 år, mens langtidsleie kan strekke seg inntil 2 år. Dette gir deg muligheten til å velge den leieperioden som passer best for din virksomhet. Det er også mulig å forlenge med ny leiekontrakt når det gjelder leie.

Å leie kontormøbler har flere fordeler:

  • Fleksibilitet til å oppgradere eller erstatte møbler uten store investeringer.
  • Lavere startkostnader sammenlignet med å kjøpe møbler.
  • Mulighet for å teste ulike møbler og konfigurasjoner før du bestemmer deg for et permanent kjøp.
  • Enklere håndtering av inventar og vedlikehold, da vi kan ta oss av service og reparasjoner.

TRINN 1: Velg produkter
Utforsk vårt utvalg og legg merke til produktene du er interessert i. Du kan også velge å ha produktene ferdig installert, innebygd, utpakket og klare til bruk.

TRINN 2: Velg finansieringsform
Velg mellom leasing, utleie eller funksjonell utleie. Vi hjelper deg med å velge den beste finansieringsformen og kontraktsperioden, noe som påvirker din månedlige kostnad. Kontakt oss for å diskutere dine behov og alternativer.

TRINN 3: Bruk dine nye produkter
Etter at avtalen er signert, sendes produktene til deg. Eventuell installasjon er gjort, og deretter kan du begynne å bruke produktene.

TRINN 4: Oppgrader, returner eller behold
Ved slutten av kontraktsperioden kan du velge å fortsette kontrakten, oppgradere til nye modeller, returnere produktene eller beholde dem til en redusert pris på 10 % av verdien.

Absolutt! Vår personlige kundeservice er tilgjengelig for å hjelpe deg med å velge riktige møbler. Vi har også tett kontakt med våre leverandører, noe som gjør det lettere å finne den perfekte løsningen for ditt kontor.

Vi tilbyr hele vårt utvalg av møbler til leie, inkludert produkter fra kjente merker som Götessons, Vetrospace, Wulff, Backapp, Aeris og &tradition.

Ja, vi kan skreddersy leieavtalen til dine spesifikke behov. Kontakt oss direkte for å diskutere dine krav og se hvordan vi kan tilpasse avtalen til dine ønsker.

Levering er inkludert i leieavtalen med mindre annet er oppgitt. Du kan også velge å utføre service på montering og innlevering. Eventuell service og vedlikehold kan også være inkludert, avhengig av produktet og dine spesifikke behov og avtalen vi lager.

Vi håndterer kanselleringer og returer individuelt, avhengig av hvert enkelt tilfelle. Kontakt oss direkte for å diskutere dine behov og få informasjon om våre kansellerings- og returregler og vilkår.